Pages

Saturday, August 5, 2017

Pemergian kucingku membuatkan air mataku mengalir!

Hari ini Rabu bersamaan 2/8/2017 jam 8.40 pagi iaitu SNOWY telah menghembuskan nafas yg akhir dihadapanku.
Patutlah dua tiga hari ini byk berdiam diri...rupenya dia nak pergi...
Bagiku dia hadir utk sementara tetapi banyak mengajarku mencintai kucing.
Pada mulanya aku tak berapa suka pd kucing.
Dialah salah satu baka siam antara dari 6 ekor kucing yg ada.
Mungkin pd yg tak suka kucing akan rasa 'ala kucing je pun'...ye! mmg kucing je pun, dulu aku juga pernah begitu. Tapi tengokla apabila ALLAH hantarkan hikmah dari kata2ku dulu. 
MasyaAllah. Syukran Ya ALLAH...

Image may contain: cat
Image may contain: 1 person, cat
Image may contain: dog, outdoor and nature
Image may contain: cat

1 comment:

aby said...

salam saridah..
lama tk bertandang ke sini.
takziah dari aby ..
wlupun meow tu dah tiada tp kelibat dan keletahnya masih tergambar dikepalakan.
aby pun baru kehilang satu kucing semalam..
petangnya juga tanam.
kucing ni sentimental value sket ..
Letto ni sy beli dari towkey yg sama DS Najib beli kucing dia dulu.
malah jarak masa antara aby dan DS Najib beli cuma seminggu ..
so bila letto ni tiada ..
link ke kucing DS najib dah tiada ..
hanya coretan diblog jer dapat kembalikan memori2 dengan kucing2 yg dah tiada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...