Pages

Friday, November 15, 2013

Tawaran Buku Nota & Diari 2014 dari Jalen Sdn.Bhd...

 Jom...giveaway
http://jalensb.blogspot.com/2013/11/diari-dan-buku-nota-jalen-2014.html
Makan nasi dgn kicap juga sedap...
Siapa suka makan nasi dengan kicap?...Penyedap makanan paling umph !! sejak aku kecil lagi dengan pelbagai jenama kicap yang muncul...

Saya pasti setiap rumah mesti ada kicap...
https://www.facebook.com/JalenMalaysia 
Kalau dirumah ni mesti tak tinggal dengan kicap... anak-anak semuanya dah mengikut...sampaikan ada gelaran mek kicaplah...

Semenjak harga subsidi minyak dan gula dikurangkan harga makanan terutama kicap terjejas jugak...

Setiap kali nampak Kicap Jalen, mesti ingat anak-anak, mesti kicap atas meja, letak botol kicap di tengah meja...

pinjam gambar cik google
Mesti ada, walaupun makanan itu memang masak dengan kicap...tapi entahlah...mungkin tabiat... mungkin dah di ajar dari kecil lagi...
pinjam gambar dari cik google
Sekarang ini, teringat nostalgia... dan tiap kali nampak kicap tu, teringat arwah mak dan bapak... bila makan nasi + kicap, rasa nak menitis air mata...

Yakinlah dengan produk Jalen lebih suci lebih murni... layarilah Web beliau...bermacam-macam produk ada selain dari kicap...
http://www.jalen.com.my/usr/page.aspx?pgid=2
http://jalensb.blogspot.com/
https://www.facebook.com/JalenMalaysia
http://jalensb.blogspot.com/2013/11/diari-dan-buku-nota-jalen-2014.html

7 comments:

aby said...

salam saridah ..
keluarga aby pun peminat kicap juga ..
masuk kt link ni ..
http://satuperlumbaan.blogspot.com/2012/11/nasi-kicap-dan-telur.html

cuma tk guna kicap Jalen jer ...

vina devina said...

masakan nya mantap banget ya

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Makan kicap dengan telur jer...

CT said...

kalau perut lapar makan nasi panas2 pastu goreng kicap, potongkan lada dan bawang yg di goreng sekejap pastu tuamg kicap..sedapnya...

frishi said...

mantaps

Puteri Kasih said...

puteri pun peminat kicap juga..makan nasi dengan telur goreng letak kicap pun dah membuka selera :)

Kak Nita said...

Assalamualikum ...
Kak nita berkunjung balas & follow ni...
setuju tu ...keluarga akak pon mmg suka kicap ....stok kicap tu mcm satu kemestian .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...