Pages

Saturday, April 22, 2017

Umurku...

Hasil carian imej untuk Happy Birthday To Me
Assalamualaikum...
mungkin sekadar meluah rasa...tp x penah merungut pd sesiapa... hanya disimpan dlm memori...
Umurku...tarikh 22 April tahun masehi (bersamaan 29 Ramadhan tahun Islam) hanya pada angka yg semakin meningkat, peluang makin kurang...
Sewajarnya selalu berdoa, Ya ALLAH panjang sedikit lagi umurku, untuk aku mendoakan anak-anakku yang masih belum lepas dan masih belajar.  Mereka masih mengharapkan doa ku sebagai ibu, agar mereka tenang dan mudah belajar.  Dugaan setiap ibu berbeza, namun setiap memori memberi makna. Tiada ibu yg sempurna, kerana ibu juga manusia biasa.  Semoga niat mereka menuntut ilmu adalah kerana mencari keredhaan ALLAH.  Maka doa ibu adalah penguat usaha mereka.  Doa ibu tidak ada hijabnya.
Saya berharap belum terlewat untuk saya meraih rahmat ALLAH bagi mendapat anugerah masuk syurga tanpa hisab.  Biarlah saya menyulam impian dengan usaha meraih rahmat ALLAH dengan melakukan amal kebajikan dengan ikhlas kerana mencari keredhaan ALLAH.
Mana ada masuk syurga dengan semata-mata banyak beramal. Syurga yang penuh nikmat itu terlalu mahal.  Semoga kita semua mendapat limpahan rahmat ALLAH Ta'ala.
Terima kasih emak bapak yang telah mendidik menjadi anak solehah, semoga dosa-dosa emak bapak diampunkan ALLAH dan beroleh kebahagiaan di Jannatul Barzakh.
Dengan rahmatNya kita jejak ke syurga.
YA ALLAH JADIKANLAH KAMI HAMBA-MU YANG MENSYUKURI KEHIDUPAN INI AAMIIN YA RABBAL A'LAMIIN

Hasil carian imej untuk Happy Birthday To Me

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...